Meeting my new family - Reisverslag uit Blue Mountains, Australië van Mandy Hodzelmans - WaarBenJij.nu Meeting my new family - Reisverslag uit Blue Mountains, Australië van Mandy Hodzelmans - WaarBenJij.nu

Meeting my new family

Blijf op de hoogte en volg Mandy

06 April 2015 | Australië, Blue Mountains

Ik heb eindelijk internet, dus kan eindelijk zelf iets plaatsen. Allereerst, het gaat goed met me! De beschermengel, buddha's, bedeltjes en de christoffelmunt hebben goed hun best gedaan. De reis is super verlopen (moet ook wel met drie stoelen voor mezelf van Dubai naar Sydney..).

Ik heb, ondanks de jetlag, een top weekend achter de rug. Ben na de super lange reis, meteen mee gegaan naar de Blue Mountains om daar met de hele familie 'Hudson' Pasen te vieren.

Wat een geweldig uitzicht! Een super mooie boerderij (die trouwens voor Australische standaarden erg klein is) en een heleboel nieuwe gezichten. De snoetjes van de kinderen had ik natuurlijk al op Skype voorbij zien komen, maar desondanks was het fijn om iedereen in het echt te zien. De hele familie was erg gastvrij.

Helaas regende het voor het grootste gedeelte van het weekend. Aangezien Australiërs niet weten wat ze moeten doen als het regent, hebben we voornamelijk binnen spelletjes gespeeld en gegeten.. Veel gegeten! Wanneer er af en toe een paar zonnestralen naar binnen gluurden, was iedereen buiten te vinden. Onder de kinderen (en volwassenen) was dé schommel toch echt de favoriet!

Het zien van de eerste kangoeroe is een feit! En nee niet één.. Maar meteen een stuk of 30! Als ik het doe, doe ik het goed haha!

Zondagavond zijn we naar 'sundowners' gegaan. Zo noemen ze het bekijken van het ondergaan van de zon, op de top van een heuvel, onder het genot van een biertje. Niet verkeerd toch? Als het uitzicht vanaf de boerderij nog niet mooi genoeg was, dan wel het uitzicht vanaf de heuvel.

Het Engels gaat me redelijk goed af.. Hoewel aan mijn uitspraak nog wat te schroeven valt. Dat komt vanzelf hopelijk wel.

Morgen begint mijn eerste 'echte' werkdag. Het blijkt dat de kinderen twee weken vakantie hebben, wat betekent dat ik meteen vol aan de bak kan gaan met alle vier de kinderen tegelijk!

Wish me luck!
Mandy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 17829

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 20 Januari 2016

Down Under

01 April 2015 - 20 Januari 2016

Down Under

08 Februari 2012 - 28 April 2012

Afstuderen in Suriname

Landen bezocht: